Moikka!
Tällä lomakkeella keräämme palautetta uudesta osa-alueestamme, ykköstyypin diabeteksen kanssa elävien lasten (ja huoltajien) tapahtumista.
Moikka!
Tällä lomakkeella keräämme palautetta uudesta osa-alueestamme, ykköstyypin diabeteksen kanssa elävien lasten (ja huoltajien) tapahtumista.

Satoja ykköstyypin diabeetikoiden tapaamisia on ehditty vuosien varrella toteuttaa, ja samat puuhat jatkuu vaan 😊. Otetaan aina mieluusti uusia kävijöitä miitteihin mukaan – suurimmassa osassa niitä onkin uusia osallistujia mukana ❤️.
Toimimme Diabetesliitton jäsenyhdistyksenä, mutta osallistua voit aina, huolimatta siitä oletko jäsenemme vaiko et ☺️. JOS haluat tukea toimintaa, onnistuu se ykkostyypit.fi/liity. Tervetuloa mukaan! ☀️