Yhdistys

Ykköstyypit ry on yhdistys ykköstyypin diabeetikoilta ykköstyypin diabeetikoille. Ote säännöistä kiteyttää tavoitteemme:

Yhdistyksen tarkoituksena on parantaa ykköstyypin diabetetesta sairastavien ihmisten elämänlaatua.

Tarkoituksensa toteuttamiseksi yhdistys järjestää vertaistukitapahtumia erilaisissa muodoissa, ylläpitää aiheeseen liittyvää verkkopalvelua ja aktiviteettia sosiaalisessa mediassa, sekä pyrkii myös muilla tavoin edesauttamaan ykköstyypin diabetesta sairastavien ihmisten elämänlaadun kohentamista.

Tammikuussa 2017 perustetun yhdistyksen hallitukseen valittiin vuosikokouksessa 2022 Ilkka Koski, Iida-Maria Missoume ja Jenni Raivio. Varajäseninä toimivat Kia Häggblom, Anne Kangastalo sekä Jukka Vuori.

Jäseneksi

Jäseneksemme voit liittyä 19€ vuosihintaan, jolla tuet vertaistukitoimintaamme sekä Diabetesliiton toimintaa. Tutustu jäsenetuihimme täällä.

Jäsenmaksuvaroista valtaosa ohjataan markkinointiimme, joka toimii elinehtona ykkösten tavoittamisessa sosiaalisen median puolella.

Täyttämällä liittymislomakkeen lähettää Diabetesliitto jäsenlaskun postitse kotiosoitteeseesi (et siis tarvitse tässä kohtaa pankkitunnuksia).

Lisätiedot ja tiedot jäseneduista täältä.

Muodossa pp.kk.vvvv, eli esimerkiksi: 24.12.1980

Diabeteslehti* (tilaa jäsenhinnalla 18€/vuosi)

Daisy-tallenne, ei lisämaksua

Jos jäsenyytesi maksaa muu henkilö, laita tähän ruksi ja lisää maksajan yhteystiedot ja postitusosoite lisätietokenttään

Kyllä

*:lla merkityt ovat pakollisia kenttiä.